Autor: Novosti

Novi Sad
30.12.2016.
13:29 > 13:22
Lokalna samouprava u Zrenjaninu ima ambiciozan plan da biciklističkom stazom poveže Novi Sad i Temišvar preko Zrenjanina.
  • G

    05.01.2017 15:56
    protiv selektivne cenzure!
    @Vlada - nijednom jedinom rečju nisam "nipodaštavao jedan ozbiljan element infrastrukture". Razumljivo je i očekivano da mentalno obolelo lice vidi ono što ne postoji odnosno ono što želi da vidi usled patološke potrebe za revanšizmom i potrebe davanja smisla imaginarnom svetu koje je stvorilo oko sebe, uključujući i stavljanje sopstvenih reči u tuđa usta, nije razumljiv jedino razlog zbog kojeg se ne lečite.
    Ako imate toliku potrebu da komentarišete tekst koji niste razumeli, neophodno je da vam u tome pomogne vaš staratelj odnosno stručno lice vam napisan tekst interpretira na način na koji lice vašeg mentalnog stanja to može da razume. Za to je najpre neophodna sposobnost čitanja sa razumevanjem na iole višem nivou od nižih 4 razreda škole u kojima još uvek ne obrađuju stilske figure, i odmah zatim sposobnost interpretacije pročitanog teksta neinhibisane stanjem svesti.
    Molim vas da se lečite.
  • Vlada

    03.01.2017 19:58
    @Rusofil_IQ0

    Pa komentar ti je i glup koliko i nepismen, ali da bi stekao privilegiju da se neko bavi njegovom sadržinom, moraš prvo da se opismeniš.
  • Rusofil_IQ0

    03.01.2017 15:56
    @Vlada
    Izvinite nisam znao da sam se susreo sa jos jednim pravopisno&gramatickim ratnikom, izgleda nam je to buducnost ove sracije, biciklisti i gramaticki ratnici, cudi me da jos niste svi krenuli cirilicom da pisete
  • rale j. tomic

    03.01.2017 14:40
    biciklisticka staza
    Ne treba niko da se buni zbog ove staze jer hteli da to priznamo ili ne u ta sredstva koje cemo povuci od Evrope ucice i rekonstrukcija autoputa Zrenjanin Zabaljska raskrsnica.Posto vlada nema para ovako cemo najlakse izgraditi put Razlika cese ugraditi prema Beogradu.
  • Vlada

    03.01.2017 11:26
    @Rusofil_IQ0

    G je ostavlio standardno malouman komentar u kojima podrugljivo i zajedljivo kako samo on ume nipodaštava jedan ozbiljan elemenat infrastrukture, doduše stvarno daleko manje neophodan od uređivanja bolnica, ali i dalje hiljadu puta bolja investicija od Čole za Novu godinu - što je zapravo ono protiv čega su se ljudi bunili. Možemo samo da pretpostavimo da Čola uživo na G-a ima terapeutsko dejstvo kojeg neće da se odrekne, niti za njega nešto plati. Što se tebe tiče. prvo nauči da 'biciklo' ne postoji, samo bicikl, pa se onda hvataj tastature.
  • Rusofil_IQ0

    03.01.2017 04:50
    Ne mogu da verujem da se slazem po prvi put sa gosp. G ;)
    Nemam ama bas nista protiv biciklisticke staze, bila bi lepa ali pre toga resiti milion problema, a investicije uloziti u nesto sto ce doneti dobit a tek kad ovaj bedni, jadni, lud narod bude imao viska $ razmisliti da mu ponudis nesto u cemu ce uzivat, ja ovako ne vidim poentu da kupim dobro biciklo za 800e i da se provozam do temisvara, a da u djepu imam 200din!!!!!!!
  • lirski

    03.01.2017 01:40
    jeste baš su glupe te zemlje što se razvaljuju od miliona investiranih eura u biciklizam
    fale im naši eksperti poput vas da im objasne da su se zajebali
  • /

    03.01.2017 00:19
    /
    a hoce li deca biti sita za pravoslavnu novu godinu?
    ako se tada ne potegne ista polemika onda je ocigledno apis organzovao kampanju kao sabotazu katolickog doceka.
    prevelikog mesta joj je dato da bi kampanja bila iz druge kuhinje
  • NS SALAJKA

    02.01.2017 22:02
    a di je naša ulica
    Pa lepo... ali molim gospodu da pre toga povežu ulicu Teodora Mandića sa Temerinskom. To je samo oko 100 m!!!
  • G

    02.01.2017 21:45
    @lirski - slažem se sa vama. U zapadnim zemljama u kojima rade sve dugoročno su glupi, vi kao tipičan primerak balkanskog mentaliteta koji želi da mu se investicija vrati za pola godine i da zaradi pride ste daleko pametniji od njih. Zato je Srbija vodeća privredna sila u svetu, jer se samo ovde za razliku od ostatka planete investicije momentalno isplate.
    Pre manje od 2 dana digla se buka o gladnoj deci i operacionim salama jer je grad platio doček nove godine, pa bi dobro bilo da se jave stručnjaci sa te vesti da objasne kako su odjednom deca sita kada treba višestruko više uložiti u biciklističku stazu.
  • lirski

    02.01.2017 19:14
    G
    gladna deca i operacione sale? pa zar ih neće nahraniti i izlečiti prihodi od one fabriketine što smo uložili u nju par milijardi dinara i prodali okolinu spensa za to? objasnili ste nam da je to odlična investicija, imaće grad redovne prihode, sve superiška... kad ono eto, ćorak.
  • G

    02.01.2017 15:16
    Izgleda da su za manje od 2 dana gladna deca Vojvodine nahranjena. Za manje od dva dana više nije potreban lek, instrument, udžbenik, obrok, dnevnica ili obnovljena operaciona sala. Premijer je definitivno bio u pravu da ćemo u 2017. bolje živeti.
  • paja

    02.01.2017 12:50
    otkud oviliko clanova srpske nepismene stranke na ovom portalu
  • biciklista

    01.01.2017 22:53
    "Nemoguće je održavati 150 km biciklističke staze"? Vi, gospodine, ste besmisleni. Ako mogu da se održavaju redovni putevi, mogu i biciklističke staze i to za smešne pare. Ovakve staze su bitne ne zato što svako ko se vozi njom mora da vozi svih 150 km, već zato što će bezbednije povezivati gradove i sela, od deteta na biciklu do penzionera. Ili mislite da svi volimo da se guramo u jednoj traci sa vozačima koji voze 90 na sat?
  • Grgolj

    01.01.2017 17:10
    Besmislica za Riplija. Stazu je moguće napraviti, ali ju je (na tih 150 km) nemoguće održavati.
  • /

    01.01.2017 02:43
    /
    ma nista vam ne verujem dok inicijativa ne organizuje put do temisvara.
    pa prebroji koliko vas je stiglo.
  • Andrea

    31.12.2016 18:54
    Bicikl
    Znam momke koji su za 5 dana biciklom stigli iz Novog Sada u Sutomore. Prvu noc su spavali u Loznici, drugu na jezeru Perucac, trecu u Prijepolju, cetvrtu u Podgorici, a petu na moru, u Sutomoru. Kada su ih na velosipedima videli crnogorski granicari, nisu mogli da veruju. Avgust mesec, sunce uoeklo, a oni biciklaju. A upaznala sam i dve Francuskinje, od 50 godina, koje su biciklima prosle kroz Cerevic, na svom putu do Rumunije, do Crnog Mora, a sve vozeci niz Dunav. Obe mrsave, zategnute, zgodne, kao da imaju petnaest godina, bez trunke sala. Bravo za sve zaljubljenike u biciklizam, to je divan sport, zdrav, ekoloski. MOJ OTAC I DEDA SU, VOZECI BICIKL, DOZIVELI 81, ODNOSNO 89 GODINA. Prema tome, prva glasam za biciklisticku stazu i do Temisvara i do Segedina i do Beograda i do mora.
  • Mihajlo

    31.12.2016 14:17
    zrmihajlo@gmail.com
    Gospodo! Ne biciklististićčku stazu, već autoput treba izgraditi. Ovo je sve zamajavanje i prodavanje magle.
  • /

    31.12.2016 12:15
    /
    pravi biciklisti ovoga kraja i dalje iz jednog sela u drugo idu biciklom-napravite njima staze da ne ginu
  • /

    31.12.2016 09:02
    /
    a zasto ne do segedina?
  • Deks

    31.12.2016 02:35
    To je odlična ideja i trebalo bi povezati sva mesta u Vojvodini biciklističkim stazama a takođe i sa mestima u susedstvu. S druge strane bilo bi nelogično da se između Novog Sada i Temišvara napravi biciklistička staza a da ne postoji železnička linija ili bar redovna autobuska linija između ta dva grada.
  • dobrotvorka

    30.12.2016 22:53
    Odlično
    Ali, verovatno će biti u narednom veku?
  • pera

    30.12.2016 20:16
    kako se ono zove ova vrsta oboljenja, ah da mentalno
  • Dakle

    30.12.2016 19:48
    Jer je putna infrastruktura kroz Banat u savrsenom stanju pa je ovo logican korak dalje
    I sve je obnovljeno od poplava
  • Millos

    30.12.2016 19:34
    Jos sam bio sasvim mlad
    Kada sam se uputio biciklom kroz Vojvodinu. Kada sam presao tisu, poceo je da duva vetar i tako kroz ceo Banat. I to vecito u prsa. I veoma ozbiljan vetar. Ako dozvole da se posadi drvored i zbunored uz ovaj put, ja bih to licno sadio.
    Inace od Apatina do Prigrevice postoji biciklisticka staza po ugledu na one iz Madjarske, sa kojima oni povezuju sela. Veoma korisna i zdrava stvar za jednu ravnu zemlju.
    A od kada su izmisljni bicikli sa elektro motorom i brdovita Srbija moze o biciklisickim stazama da razmislja.
  • /

    30.12.2016 19:33
    /
    neka digne ruku svako ko ce ici biciklom do temisvara
  • ĐURA

    30.12.2016 19:15
    #####
    Postoji trasa kud je vozio Čira,Zrenjanin Srpska Crnja...to je več utabano..
  • Posmatrač

    30.12.2016 17:16
    Evooo rešeeenjaaa!!!
    Pošto smo sve druge prioritetne probleme rešili (u privredi, ekonomiji, zdravstvu, prosveti, kulturi, bezbednosti...) najzad je došla na red epohalna ideja o 150 km biciklističke staze NS-ZR-Temišvar! Dovoljno je samo časkom eksproprisati zemljište duž 150 km preko njiva...Pa kad nezaposleni i besposleni krenu da se rekreiraju, ihaaajjjjj... Pa onda duž staze da se otvore mali servisi za bicikle, pa male prodavnice vode, sokova, voća, grickalica, sladoleda... Čuj molim te, prenoćišta u lokalnim mestima?!? Dodajem ideju da se uvede naplata koršćenja te staze pod imenom 'stazarina'! Jedino je malo problem voziti bicikl tri meseca zimi i par meseci sa proleća i jeseni, kad pada kiša, dakle, pola godine se ta staza ne bi koristila!
    Realno - ovo je neopevana budalaština.
    A i otkud narodu bicikl i ko će da mu kupi, kad ni za 'leba nema?
  • Kokra

    30.12.2016 17:06
    On yer bike
    Profi ili poluprofi za 4h sa dobrim bajsom..150 km..za ostale sto voze ozbiljnije od vikend rekreativaca 1 dan..a sto zuriti..uvek uz put ima nesto zanimljivo videti..
  • VladimirNS

    30.12.2016 16:18
    bajs
    Dobro je što ovakve projekte prekogranične saradnje EU sufinansira, ideja je dobra samo treba napisati kvalitetan projekat.
    Inače ljudi su izračunali koliko miliona godišnje stvara biciklizam u EU (513 miliona eura). Evo linka za izveštaj:
    https://ecf.com/news-and-events/news/new-ecf-report-shows-cycling-creates-513-bn-%E2%82%AC-annually
  • futoška

    30.12.2016 16:17
    ovi naši nisu u stanju stazu na futoškoj da dovedu u red, možda zrenjaninci znaju bolje
    staza je odlična ideja i spas za sela za razliku od puteva... kola samo prošišaju
  • Nj.

    30.12.2016 15:05
    Ko ce da vozi?
    Pa,evo, ja da odgovorim ko ce da vozi bicikl stazom Novi Sad-Temisvar (a moze i po etapama). Zasto to ne bi bila staza za organizovanje sportsko-turistickih manifestacija? Uvek se pocinje skromno a posle preraste u tradiciju ( Exit, regata...)??!! Podrzavam sve sto ima svrhu povezivanja ljudi, promociju sporta, uzivanja u prirodi........ Mislim da vec postoji jedna takva staza Novi Knezevac - Segedin ( ili je ostalo samo na ideji, ne znam tacno).
  • Dzoni

    30.12.2016 14:59
    Divno
    Ovo ce biti lepa ruta ako je zaista naprave. Inace za ove sto pitaju ko ce to da vozi... Niko te ne tera da vozis celu duzinu staze, kao sto kad odes da trcis na keju ne moras celu duzinu istrcati ako ti je mnogo. Verujem da bi mnogi koristili stazu na relaciji NS-Zrenjanin.
  • P

    30.12.2016 14:50
    Slobodno vozi koliko hoćeš. Nigde nisi potpisao da moraš da voziš od Novog sada do Temišvara.
  • Peki

    30.12.2016 14:44
    Ako oni to naprave ja cu prvi ici. Letos sam od zr do ns otp'o ko malter.
  • odgovor

    30.12.2016 14:44
    Evo ja bi rado prešao 150km za jedan dan umerene vožnje ravnicom po dobrom putu. Trebalo bi mi 5-7 sati, a i nisam neki profesionalni biciklista. Bicikl je najzdravija rekreacija moguća.
  • Shimmy

    30.12.2016 14:42
    @pitanje
    Nisi ni za potapanje kupusa :)
    Super plan, voleo bi da bude brza realizacija, ali ne i zbrzana ;)
  • Икица

    30.12.2016 14:40
    Novi Sad - Temišvar 150km
    Ima li ovde normalnih?
    Koji će to biciklisti da voze 150km iz jedne u drugu državu, koliko njih?
    Циклотуристи којих је на стотине хиљада по Европи и огроман су потенцијал у туристичком смислу. 150км се пређе за дан иначе. Има људи који возе по месец, два бициклом по разним локалним путевима и уживају у слободи коју ауто не може да пружи као што то може бицикл...
  • Tiberius

    30.12.2016 14:26
    slazem se da je povezivanje ns-zr bici stazom odlicna ideja ali ako ce u finansiranju projekta ucestvovati i ns, valjalo bi prvo povezati opstine koje gravitiraju ns, kao sto su npr. beocin, rumenka, kac, karlovci...
  • odlicno

    30.12.2016 14:11
    odlicno
    Odlican potez! 150 km je odlicna kilometraza za recimo jedno-dvo ili trodnevne ture. Ruta je interesanta kao i sama dva grada koja se povezuju. Ovo bi ujedno stimulisalo i razvijanje kakvog takvog lokalnog turizma - gde bi lokalci mogli da nude prenociste biciklistima. Ne zaboravite - bici turisti više troše u proseku od običnih turista. Ko poznaje tematiku - zna da je ovo odlican potez - bravo bravo!
  • NezavisniVojvodjanin

    30.12.2016 14:04
    Sta je problem
    Odlicna ideja, Vojodina je ravna i idealna stvar voziti se i do Zrenjanina biciklom po lepom suncanom vremenu. Moj prijatelj iz Norveske je prosle godine iz Budve za 4 dana stigao biciklom u Novi Sad. Njemu je to bio pravi izazov i relaksacija. Isti on je letos iz NS isao Biciklom u Segedin na naucni skup i vratio se u NS. Inace covek je Dr. Profesor iz Norveske i nije mu strano ovako nesto. Povezimo celu Srbiju biciklistickim stazama...
  • nbns

    30.12.2016 14:02
    napravite autoput
  • pitanje

    30.12.2016 13:40
    Novi Sad - Temišvar 150km
    Ima li ovde normalnih?
    Koji će to biciklisti da voze 150km iz jedne u drugu državu, koliko njih?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna